AppleCare for Enterprise staat voor ontzorging van jouw IT afdeling. ACE is een uitbreiding van de fabrieksgarantie gecombineerd met uitgebreide service en reparatie van jouw devices door Apple.
Daarnaast krijgt de IT-afdeling toegang tot technische ondersteuning vanuit Apple en krijgen eindgebruikers ongelimiteerd toegang tot Apple Support. Met AppleCare for Enterprise bieden wij een complete serviceovereenkomst aan. Om in aanmerking te komen dienen in het eerste jaar van de overeenkomst tenminste 200 iPhones, iPads of Macs aangeschaft te worden met een ACE product. Deze drempel dient gedurende de overeenkomst behaald te blijven.
Snelle service op locatie en 24/7 support.
AppleCare ontzorgt jouw IT afdeling en eindgebruikers.
Het minimale aantal devices voor afname van AppleCare for Enterprise is 200. Dit aantal dient binnen een jaar te worden behaald en dient behaald te blijven gedurende de looptijd van het contract. Bestaande AppleCare producten (AppleCare+ of AppleCare Protection Plan) kunnen worden omgezet naar AppleCare for Enterprise.
Er zijn twee opties beschikbaar voor je organisatie. Gedurende de looptijd krijg je een tegoed waarmee tot 10% iPhone en iPad of tot 4% aan Mac vervangen of gerepareerd kan worden. Standaard geldt een tegoed van 5% op iPhone of iPad en 2% op Mac.
Voor alle reparaties of vervangingen geldt dat dit op basis van het Next Business Day On-Site principe is en is inclusief schadegevallen. Er zijn geen aanvullende kosten aan verbonden bij reparatie of vervanging buiten garantie. Verlies of diefstal valt buiten deze dekking.
Alle medewerkers krijgen toegang tot Apple Support. Apple Support biedt technische telefonische ondersteuning voor Apple hardware, Apple software en persoonlijke accounts of instellingen. Medewerkers kunnen zich met een pincode identificeren bij Apple Support. Een medewerker kan ook voor persoonlijke Apple devices gebruik maken van Apple Support via deze pincode. Daarnaast kunnen ook familieleden van de medewerker gebruik maken van deze pincode om toegang te krijgen tot Apple Support. Het aanmelden van reparaties verloopt via Apple Support.
Er worden geen extra kosten gerekend voor een eventuele No Fault Found case. Bij aanmelding via Apple Support wordt remote een diagnose gesteld en een inschatting gemaakt of On-Site reparatie nodig is.
Voor alle reparaties of vervangingen geldt dat dit op basis van het Next Business Day On-Site principe is en is inclusief schadegevallen. Er zijn geen aanvullende kosten aan verbonden bij reparatie of vervanging buiten garantie. Verlies of diefstal valt buiten deze dekking.
Alle voordelen op een rij
Wil je meer informatie over AppleCare for Enterprise? Vul dan het formulier in. Onze Apple specialisten helpen je graag verder.