Verzendinformatie

Veelgestelde vragen

  1. Bestellingen die vóór 16:30 uur worden geplaatst, worden op dezelfde werkdag vanuit ons magazijn verzonden, mits de producten op voorraad zijn in ons magazijn en de betaling of kredietcontrole is goedgekeurd.
  2. Sommige producten zijn op voorraad bij onze leveranciers en worden in de meeste gevallen rechtstreeks vanuit de leverancier naar u verzonden. Als u het product op werkdagen vóór 16:30 uur bestelt, ontvangt u het doorgaans binnen 2-3 werkdagen.
  3. Wanneer u meerdere producten tegelijk bestelt, kan de levering in sommige gevallen 2-3 werkdagen in beslag nemen.
  4. Voor producten op bestelling is het streven om de actuele levertijd zo snel mogelijk door te geven.
Wordt direct verzonden*
48 uur**
Wordt onmiddellijk gedownload
Wordt meestal binnen 10-12 dagen verzonden
Product weer op voorraad: XXXX-XX-XX
Te bestellen product


*Voorraad beschikbaar in ons magazijn.

**Voorraad beschikbaar bij onze leveranciers.

We werken samen met PostNL voor onze standaard zendingen. In bepaalde gevallen maken wij gebruik van koeriersbedrijven voor de levering van uw producten.

Producten die rechtstreeks vanuit onze leveranciers worden verzonden, worden geleverd door de vervoerder die door de leverancier wordt gebruikt.

Zodra uw bestelling is ingepakt, ziet u de leveringsmethode onder 'Bestelgeschiedenis' in uw account.

De e-mail bevat een link met de titel "Uw bestelling is onderweg", die u doorverwijst naar PostNL Track & Trace. Elk gegeven tijdsbestek van levering, op PostNL Track & Trace of via meldingen, is indicatief.

Voor producten die worden verzonden door onze leveranciers, wordt een Track & Trace verstrekt door de vervoerder die door de leverancier wordt gebruikt.

Als u om welke reden dan ook geen verzendbevestiging met een Track & Trace ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice op 088-011 82 82, [email protected] of chat met ons tussen 08:30 en 17:00 uur.

Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 50 euro (exclusief btw) voor pakketzendingen.

Goederen die op een pallet worden geleverd, worden gefactureerd tegen €30 (exclusief btw) per pallet, inclusief één afleverpoging op het opgegeven adres. Extra afleverpogingen worden in rekening gebracht tegen 100% van de initiële verzendkosten.

Voor meer informatie kunt u onze Vrachtinformatie bezoeken.


Onze leveringsmethoden

Leveringen naar bedrijven (pakketzending)

Levering vindt meestal binnen één werkdag plaats. De zending wordt standaard geleverd op uw duidelijk aangegeven bedrijfsadres, over het algemeen binnen de openingstijden van 09.00 tot 17.00 uur. De levering kan een maximum gewicht hebben van 31,5 kg en maximale afmetingen van 175 cm x 78 cm x 58 cm per pakket.

De service omvat één bezorgpoging. Indien er op het moment van levering niemand aanwezig is, wordt het zakelijke pakket naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie gestuurd om de volgende werkdag opgehaald te worden.

Leveringen naar bedrijven (pakketzending)

Levering van zendingen op pallet(s) vindt over het algemeen de volgende dag plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 08.00 en 18.00 uur. Levering naar de Nederlandse eilanden (Europa) duurt 1 werkdag langer. De levering vindt plaats op straatniveau of op het laadperron. De service omvat één bezorgpoging naar het opgegeven adres. Wanneer er niemand aanwezig is, krijgt de zending de volgende werkdag standaard een tweede bezorgpoging. Indien het niet mogelijk is om binnen twee bezorgpogingen te leveren, zal de ontvanger een schriftelijk bericht ontvangen om PostNL te bellen voor een derde bezorgpoging. Indien er niet binnen 5 dagen wordt gebeld, zal de palletzending teruggestuurd worden naar Dustin. De levering van palletzendingen mag een maximaal gewicht van 800 kg per pallet hebben en maximale afmetingen (lengte, breedte, hoogte) van 120 cm x 80 cm x 180 cm per pallet.


Alleen levering op bedrijfsadressen is mogelijk, niet op postbus- of PostNL-locaties.

LET OP! Alle leveringen vinden uitsluitend plaats binnen Nederland (Europa).