Smartphones komen standaard met fabrieksgarantie, maar voor veel zakelijke gebruikers is dat niet voldoende. Aanvullende smartphone garantie of een garantie uitbreiding is meestal wenselijk.
De standaard garantie van een smartphone is meestal 1 tot 2 jaar. Dit betekent dat de fabrikant verantwoordelijk is voor het repareren of vervangen van het apparaat als er zich binnen dat jaar fabricagefouten of defecten voordoen. Let er hierbij op dat dit niet het gevolg mag zijn van verkeerd gebruik, ongevallen, waterschade of andere fysieke schade die door de gebruiker is veroorzaakt. Afhankelijk van wat er gerepareerd moet worden, verschilt de reparatieduur van enkele dagen tot enkele weken. Dat is veel te lang als je de smartphone zakelijk gebruikt. Daarom raden wij je aan om een aanvullende smartphone garantie aan te schaffen.
Wanneer je kiest voor een aanvullende garantie voor je zakelijke mobiele telefoon, biedt deze uitgebreidere dekking en snellere reparaties. Zo kan je kiezen voor een aanvullende garantie van 2 tot 5 jaar, waarbij je in sommige gevallen ook een vervangend device krijgt tijdens de reparatie of zelfs technische ondersteuning op locatie (on-site reparatieservice). Dit minimaliseert de onderbreking van jouw zakelijke werkzaamheden waarbij je afhankelijk bent van je smartphone.
Wil je aanvullende smartphone garantie kopen? Bij Dustin vind je verschillende garantie uitbreidingen. Zoek vóór aanschaf uit welke garanties voor jouw smartphone geschikt zijn.
Toont 2 van 2 producten