Tijdelijke technische problemen op sommige pagina's
We ervaren momenteel technische problemen met sommige pagina's die niet goed laden of functioneren. We werken eraan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Probleem met orderbevestigingen
We ondervinden momenteel technische problemen met het versturen van orderbevestigingen voor nieuwe bestellingen. We werken aan een oplossing om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Technische problemen
We ondervinden momenteel technische problemen met ons bestelsysteem, wat kan leiden tot langere verwerkingstijden wanneer u contact opneemt met de klantenservice. Dank voor uw begrip.
Technische problemen met telefonie
We ondervinden momenteel technische problemen met ons telefoonsysteem, wat kan betekenen dat je ons niet telefonisch kunt bereiken. Heb je hulp nodig, gebruik dan onze chatfunctie of vind antwoorden op de meestgestelde vragen op deze pagina.
Het kan iets langer duren om ons te bellen
Op dit moment kan het langer duren dan normaal om via de telefoon verbonden te worden. Voor snellere service, gebruik onze chat of zoek het antwoord op uw vraag op onze website onder Klantenservice & Support.
Langere reactietijd via e-mail
Op dit moment hebben we een langere reactietijd via e-mail. Voor snellere service kunt u gebruikmaken van onze chat of de antwoorden vinden op onze servicepagina.
Momenteel zijn er scam-SMS.
Momenteel zijn er scam-SMS-berichten waarin de afzender zich voordoet als Dustin en de ontvanger vraagt om een nummer te bellen over een bestelling. Dit SMS-bericht is niet van Dustin. We sturen nooit SMS-berichten waarin we klanten vragen om ons te bellen over een bestelling, en we vragen nooit iemand om zich via BankID aan de telefoon te identificeren.
Hoe kunnen we je helpen?
Nuttige links
Verkoopvoorwaarden
Lees meer over hoe we verschillende gevallen behandelen in onze algemene verkoopvoorwaarden
Privacybeleid
Beoordeel ons privacybeleid waarin we uitleggen hoe we jouw persoonlijke gegevens verzamelen, gebruiken, doorgeven en bewaren.
Verzendinformatie
Leer meer over onze verschillende leveringsmethoden en vind antwoorden op veelgestelde vragen over leveringen.
Veelgestelde vragen
Je kunt bij ons een bestelling plaatsen als je bent ingelogd of als gast (als gast hoef je geen account te maken).
Als je bent ingelogd:
- Log in. Als je geen account hebt, kun je een account maken bij het afrekenen.
- Als je bent ingelogd, voeg je de producten die je wilt bestellen toe aan je winkelwagen.
- Ga dan naar de kassa om je aankoop te voltooien.
Als gast:
- Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen.
- Ga vanuit je winkelwagen naar de kassa. Kies ervoor om te shoppen als gast.
- Rond je bestelling af.
Indien u uw aankoop niet heeft voltooid, dan kunt u uw bestelling in de winkelwagen aanpassen. Als u uw aankoop echter heeft voltooid, kunt u contact met ons opnemen op 088-011 82 82 of [email protected] en wij zullen u helpen.
In de informatie over elk product staat een pictogram dat de huidige voorraadstatus van dat specifieke product weergeeft. Hier is een lijst met de beschikbare voorraadstatussen:
*Voorraad beschikbaar in ons magazijn.
**Voorraad beschikbaar bij onze leveranciers.
Om uw order te annuleren, neem alstublieft contact op met onze klantenservice. U kunt dit doen op twee manieren:
- Per mail, naar [email protected].
- Telefonisch, via 088 - 011 82 00.
Wij zullen dit natuurlijk zo spoedig mogelijk voor u in orde maken.
Voor de beste ondersteuning voor je product kun je het beste direct contact opnemen met de klantenservice van de fabrikant. Daar vind je erkende monteurs met kennis van je specifieke product. Veel problemen kunnen meestal telefonisch worden opgelost zonder dat je het product hoeft op te sturen. Als de fout niet kan worden verholpen met hulp van support, dan vertellen ze hoe je het product moet terugsturen voor garantieservice.
Als je hulp nodig hebt, kun je een ticket via je account indienen als je de aankoop ook via je account hebt gedaan. Als dat niet het geval is, kun je rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.
- Log in op je account en ga naar "Tickets en retourneren".
- Klik op de knop "Een ticket aanmaken".
- Zoek het/de product(en) waarop de klacht van toepassing is.
- Selecteer het/de product(en) en kies het aantal.
- Selecteer waarop de klacht van toepassing is en geef een beschrijving.
- Klik vervolgens op Een ticket aanmaken.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bestellingen die vóór 16.30 geplaatst zijn, worden meestal verpakt en verzonden op dezelfde of de volgende dag. Dit geldt vooropgesteld dat de goederen op voorraad zijn. De tijd van het versturen tot de ontvangst van de zending is meestal 1-2 dagen.
Wanneer niet alle artikelen op voorraad zijn, wordt er een geschatte aankomsttijd in het magazijn op de productpagina weergegeven. Als het product besteld kan worden, is de levertijd afhankelijk van het aanbod van het product van de leverancier.
Voor meer informatie kunt u onze Verzendinformatie bezoeken.
Bovenaan de pagina kunt u inloggen of een nieuwe account aanmaken. Als u niet kunt inloggen, kan het zijn dat u de verkeerde accountgegevens heeft ingevoerd, of dat u geen account heeft. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u het hier resetten.
We hebben de inlogpagina vernieuwd en de beveiliging verbeterd om het voor jou als klant makkelijker en veiliger te maken. Daarom wordt er nu een nieuw venster geopend, waarin je je aanmelding voltooit. Je veiligheid en privacy zijn erg belangrijk voor ons, maar deze update heeft geen invloed op hoe wij met je persoonsgegevens omgaan.
Lees in ons privacybeleid meer over hoe wij omgaan met persoonsgegevens.
De betalingsbevestiging geldt samen met het bankafschrift als ontvangstbewijs voor je aankoop. Volg onderstaande stappen om de betalingsbevestiging opnieuw te ontvangen.
- Log in op je account
- Ga naar Bestelgeschiedenis.
- Selecteer de huidige bestelling.
- Klik op Betalingsbevestiging versturen.
Als je geen account bij ons hebt, neem dan via e-mail rechtstreeks contact op met de klantenservice.