Ga naar hoofdinhoud
IT-producten en -diensten op één plek
Levering binnen 1-2 dagen
Klantenservice tijdens kantooruren
  • Log in
  • Registreer
  • U hebt geen vergelijklijsten
  • U hebt geen favorietenlijsten
  • Kennisbank
  • Klantenservice en support
    • Vind de juiste accessoires en reserveonderdelen
  • BedrijfConsument
  • Deals
  • Aanbiedingen
  • Nieuwe producten
  • Computer & tablets
  • Monitor & computer accessoires
  • Server & opslag
  • Netwerk & beveiliging
  • Computeronderdelen
  • Opslag Interne & Externe
  • Printers & benodigdheden
  • Mobiele telefoons & accessoires
  • Audio & video
  • POS (verkooppunt)
  • Kantoorapparatuur
  • Software
  • Toon alle categorieën
  1. Startpagina
  2. Garantie & ondersteuning

Garantie & ondersteuning

POS-systemen komen standaard met fabrieksgarantie, maar voor veel zakelijke gebruikers is dat niet voldoende. Aanvullende POS garantie of een garantie uitbreiding is meestal wenselijk.

De standaard garantie van een POS-systeem is meestal 1 tot 3 jaar. Dit betekent dat de fabrikant verantwoordelijk is voor het repareren of vervangen van het apparaat als er zich binnen dat jaar fabricagefouten of defecten voordoen. Let er hierbij op dat dit niet het gevolg mag zijn van verkeerd gebruik, ongevallen, waterschade of andere fysieke schade die door de gebruiker is veroorzaakt. Afhankelijk van wat er gerepareerd moet worden, verschilt de reparatieduur van enkele dagen tot enkele weken. Dat is veel te lang als je het POS-systeem zakelijk gebruikt. Daarom raden wij je aan om een aanvullende POS garantie aan te schaffen.

Wanneer je kiest voor een aanvullende garantie voor je POS-systeem, biedt deze uitgebreidere dekking en snellere reparaties. Je kunt de garantieperiode verlengen tot 3, 4 of 5 jaar, zodat het systeem langer gedekt blijft tegen problemen. Een andere optie is ‘Next Business Day On-Site garantie’, waarbij je de volgende werkdag technische ondersteuning op locatie ontvangt. Kies je voor ‘Express Exchange garantie’, dan ontvang je een vervangend systeem terwijl het defecte product wordt gerepareerd. Bij ‘Remote Monitoring & Diagnostics’ worden problemen op afstand gemonitord en gediagnosticeerd. Zo worden problemen in een vroegtijdig stadium geïdentificeerd en opgelost.

Wil je aanvullende POS garantie kopen? Bij Dustin vind je verschillende garantie uitbreidingen. Zoek vóór aanschaf uit welke garanties voor jouw POS-systeem geschikt zijn.

Categorie

POS (verkooppunt)

Garantie & ondersteuning

  • Labelprinters669
  • Bar-codescanners446
  • Zakcomputers & terminals395
  • POS computers & kassa‘s122
  • Garantie & ondersteuning102
  • Ontvangst printers99
  • Kaartprinters80
  • Schermen&displays69
  • Kassalade13

Filters

Ga naar hoofdinhoud

Bel ons op 088 011 82 82

Betalingsmogelijkheden

Mastercard
Visa
iDeal
Factuur

Bezorgopties

PostNL

Veilig winkelen

mcid
verifiedbyvisa

Kies land

Winkelen bij Dustin

  • Klantenservice
  • Betalingsinformatie
  • Vrachtinformatie
  • Verzendinformatie
  • Verkoopvoorwaarden
  • Accountvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Campagnehandleiding
  • Black Friday 2024
  • Beleid voor productbeoordelingen
  • Toegankelijkheid

IT-Oplossingen

  • IT-Servicedesk
  • Cloud
  • Beheer & Support
  • Security
  • Training & Adoptie
  • Connectivity
  • Hardware oplossingen
  • Chat met ons

Dit is Dustin

  • Persberichten
  • Over Dustin
  • Werken bij Dustin
  • Duurzaamheid
  • Onze eigen merken
  • Contact
  • Beveiliging en Privacy

Inspiratie

  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
  • Ons magazine
  • Eventkalender
  • Expert Advies

Dustin NL B.V., Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
KvK-nummer 09078252, BTW-identificatienummer: NL807448461B01

© 2025 Dustin Group AB. All rights reserved.

facebook iconlinkedIn icontwitter iconyouTube icon